Velkommen til min blogg!

Søken til fred og ro gir kraft og livskvalitet!

tirsdag 28. september 2010

Omtanke

Det er ikke så kaldt lengre.


Den som du viser omtanke,

en tanke om,

lever i glede i øynene tilbake mot deg.

Kontakten er fullbordet.

En tanke om lys og håp har begynt.

Det var noen som tenkte på meg.

Det var noen som så.

Meg! Jeg ble sedt!

Jeg fikk varme.

Det ble et håp om økt varme i livet.

Temperaturen hevdes i øynene, i hele kroppen.

Plutselig var det ikke så kaldt lengre.

Jeg betyder noe for noen annen.

En ny mening fikk en start.

Jeg er ikke lengre ensom.

2 kommentarer:

  1. lykke...

    Gaver fra himmelen,

    en tro i lykke,

    der ferdighet i lek og morro

    er viktig.



    Et håp om troverdighet,

    og en virkelig sannhet.

    Den ligger i deg selv,

    og troen på lykke i dette liv.



    Der kommer en vilje,

    som er fra deg selv.

    Når du ser seg selv,

    som et helt menneske.



    Da kan du oppnå lykke,

    og fred i hjertet.

    En forening der livets

    stier gåes på ny.



    Ønsker deg en vakker dag.

    Hilsen Lykkefund

    SvarSlett
  2. Tusen Takk, Lykkefund!
    Det var en fin dikt som gir gjenklang dypt inne i meg! Jeg blir glad når jeg leser den, og jeg er så enig!
    Du har valgt et fint nikkname. Det må være en god affirmasjon!
    Ønsker deg også en vakker dag!

    SvarSlett