Velkommen til min blogg!

Søken til fred og ro gir kraft og livskvalitet!

fredag 20. april 2012

I morgen er det 1 uke siden vi kom hjem fra Tyrkia, der vi hadde vært i 7 dager. Nå kanskje noen som er skeptisk til langtiddsykemeldte tenker at man tjener så mye penger fra NAV at jg til og med kan reise til syden. Det er ikke så enkelt. Jeg har mine utgifter, ikke minst lån som skal betales. Den som hjelper meg til å reise til syden er min gode livskamerat som er frisk og som arbeider på heltid. Hadde jeg ikke hatt min mann hadde det vært vanskelig å reise til syden på den tiden på året da solen er som svakest her. Jeg er næmlig mye avhengig av sollys og d-vitaminer. Det er jeg langt fra ensom om, men ikke alle er bevisst det og heller ikke alle som har råd til det.
Tiden mellom begynnelsen av september og slutten av april, da sliter jeg. Ikke minst på slutten av vinteren når mangel på sollys har vært i flere måneder, sliter jeg med migrene hver og annenhver dag. Det er ikke noe som bare sitter mellom ørene, selv om d-vitamin og solmangel i meget stor grad påvirker hjerneaktiviteten. Det rammer hele kroppen.
Det finns mye spennende forskning som viser på at hormonet D vitamin påvirker mange system i kroppen. Det er ikke bare depresjoner og osteoporose som man kan få. Det er diabetes, hjerte-kar sykdommer, svekket immuneforsvar, auto immune sykdommer, forskjellige typer kreft og så videre. Den svenske psykiateren Mats Humble mener at det kan være meget positivt for folkehelsen hvis man hadde testet alle for vitamin D. Jeg tenker at det burde være en billig metode for å hjelpe folk til en bedre livskvalitet hvis de sliter med slike mangler. Det er ikke alle som er sårbare for sollys mangler, men det er mange nok.
Jeg har trolig en medfødt sårbarhet for D vitamin mangel. Når jeg var et halvår gammel ble jeg innlagt på sykehus når en forkjølelse ikke gikk over. Jeg hadde forstadie til rakit. Mine foreldrer hadde ikke fått informasjon fra distriktsykepleieren eller fra min lege at  jeg måtte ha fiskleverolje. Min lit eldre fetter hadde ikke heller fått fiskleverolje, men han klarte seg bra.
Jeg hgar alltid hatt lett for å få infeksjoner, og var ofte hjemme fra skolen. Jeg arbeidet i flere år på en infeksjonsavdeling, og tenkte at jeg kanskje skulle opparbeide et bedre immuneforsvar.
Når jeg for første gang for ca tolv år siden ble langtidssykemeldte, satte min fastlege meg på sporet. Når jeg lærer meg om d vitamin mangel får jeg mange aha opplevelser.
En måned før jeg skulle reise til Tyrkia nå i april, lurte jeg på hvordan det skulle gå når jeg fløg ned til Antalya, når jeg ikke var i bedre form. Migrene sliter på kroppen. Jeg fortsatte med mine d vitaminer, og var mye sengeliggende slik at kroppen fikk en god sjanse til å arbeide med helbredelsesprossene. Jeg brukte mye mindfulnessmetoder, som også gir en god hvile for kropp og sjel. Jeg gikk fremdeles til butikkn og kjøpte mat, og gjorde andre ting som jeg trengte å gjøre. Hvile er en underskattet helbredelsesmteode, når man ikke er frisk. Det her i kombinasjon at dagene er lysere og jeg kunne sitte i solen når jeg ikke hadde migrene, hjelpte meg å få et mye bedre allmenntilstand!
D vitamin mangel kan ikke stressmestres bort, og kan heller ikke erstatte d vitamin mangel med fysisk aktivitet. Når sollyset bare er sterkt nok fra mai til og med august, sier det seg selv at sommeren er for kort for å helbredes fullt ut når man er syk.
Den her vinteren har jeg spist d vitamin 2000 IE. Når det var som mørkest tok jeg 4000 IE. Jeg ble ikke frisk men opplevde en bedre livskvalitet. Det kan være at jeg trenger enda høyere dose, men tørr ikke så lenge jeg ikke har tatt noen prøver hos legen. Tidligere har kroppen vært i et stresstilstand når det var som mørkest på vinteren. Dette stresstilstand pleier å forsvinne veldig raskt når jeg reiser til Tyrkia i desember. Første dagen gjør det vondt i øynene, som om jeg hadde vært i et mørkt rom lenge. 2-3 dager etterpå får kropp og sjel ro, og det er den roen som jeg føler på sommeren her hjemme.
Det her er en ro som jeg forsterker med mindfulness aktiviteter. Jeg tar en internet- nyhets- og tv faste. Alt det her gir en meget behagelig ro og glede.
Det hjelper meg også mye at jeg har min egen personlige assistent som kjør meg hvor vi enn skal. Jeg snakker om min snille mann. Vi har flere gode venner i Tyrkia som vi er veldig glade i. Jeg kan fortelle at den tyrkiske maten er best når vi spiser hjemme hos tyrkiske familier. :)
Vi spiser for det mest ute, og når vi ikke gjør det er min mann snill nok til å lage mat.
Livstempoet i Tyrkia er veldig rolig. Det i kombinasjon med sollyset er bare deilig. Jeg har mine dager også der, men det føles likevel bedre å være syk der enn å gå ut i -20 grader her hjemme.
Nå ble jeg likevel syk den her reisen. Den første og den andre dagen hadde jeg sår hals og følte meg dårlig. Derfor måtte jeg legge meg å sove på dagtid, de første dagene. Jeg fikk vannkopp liknende utslett. Jeg hadde fått Herpes Zoster, med andre ord helvetesild! Nå får jeg forstette med å ta det med ro.
Fikk meg likevel kjøpt meg noen klær. Jeg har mine butikker som jeg kommer tilbake til, og det er en god energiøkonomisering å holde seg til de samme selgene. Når man er fast kunde, får man gode priser, samtidlig som jeg slipper å gå på timeslange shopping turer for å finne det som man vil ha.
En dag var jeg på manikyr og pedikyr. Det tok 2 deilige timer og kostet bare 45 lire. Jeg går til en russisk dame, Elena. Hun er kjempeflink! Hun kan gjøre skikkelige kunstverk på naglene, og hun kan reparere nagler som ikke er hele. Når jeg var hos henne og fikk behandling kom jeg på at det var en stund siden mine nagler sluttet å dele på seg i fliser. Når ble naglene fine igjen? Fotpleie, handpleie og massasje er fine metoder til avslappning! Kroppskontakt frigjører velværehormoner i kroppen.
Den her uken har jeg vært veldig sliten og slapp. Immuneforsvaret er igang og gjør jobben sin. Det er mye  lettere å være syk når solen lyser sterkere ute. Nå pleier jeg å bli dårligere 1-2 uker etter en syden tur på vinteren, når sollyseffekten slipper taket. Nå blir sollyset sterkere og det er snart mai.
Derfor tar jeg det her med god ro!
Ønsker dere en fin vår!

56 kommentarer:

  1. Har du fått negative kommentarer på at du reiser til syden pga den økonomiske utgiften? Tror ikke jeg har fantasi nok til å forestille meg at noen skulle kritisere det. Økonomi er en privatsak.

    Lys betyr mye, har jeg skjønt, det virker direkte inn på helsen vår. Har du forsøkt sterkere belysning hjemme i de mørkeste månedene?

    Velkommen hjem igjen og god bedring!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke selv fått kritikk på det men, jeg har fulgt med på kommentarrekkene på artikler med kritikk på antall sykemeldte og trygdede.
      Den kritikken skal vi ta tak i tenker jeg.
      Vi har bra belysning her hjemme, til og med lysterapi lampe. Det er ikke nok. Da får jeg lys, men kroppen lager ikke d vitaminer av det.
      Derfor velkomner jeg den nye forskningen på vitamin d, som egentlig er et hormone.

      Slett
  2. Det er jo bare kjempebra at du har muligheten til å reise til syden. Tipper mange kronisk syke bruker sydenturer som rekreasjon mer enn til heisaturer. Og nettopp det er grunnen til at jeg selv sier nei til å dra med jevnaldrende uten kroniske helseproblemer på sydenferie. Jeg vil gjerne komme meg litt, ikke dra på fjorten dagers alkoholfestival.

    Nå blir det snart varmere her i landet også, heldigvis! God bedring, og hyggelig med livstegn fra deg igjen! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror det er helsefremmende for mange forskjellige diagnoser.
      Nei, alkoholfestivaler svekker allmenntilstanden. Det passer ikke i det hele tatt, hvis man skal bli friskere.
      Husker en tur til Hellas der jeg på bussturen til hotellet, der jeg hørte noen ungdomer høyt og tydelig fortalte om at her skulle det drikkes. Billig alkohol og fest var grejen.
      Når ferien var slutt og vi reiste med bussen til flyplassen, var det helt andre ord. Samme umgdomer var slitne og sa at de ikke skulle drikke mer. ;)
      Hehe! Det var vel ingen som tvang dem å drikke noe med alkohol... ;)

      Slett
  3. Hei kjære søkeren Jeg er Mr. Stephen Brown ved navn og jeg er eieren av Trust Funds Verden lån selskapet. Til ære for mine store gjerninger, vil jeg gjerne at du skal vite at jeg gir ut all slags lån du noensinne kunne tenke på i bare en lav rente på 3%. Skynd deg nå og gjelder for din presserende lån, slik at vi vil få lån i gang. Kontakt oss i dag på: trustfunds402@yahoo.com Søk om lån i dag og få det så fort som du ønsker det. * STEPHEN BROWN *

    SvarSlett
  4. Hei alle sammen,

    Jeg er en privat lånegiver, pålitelig, pålitelig utlåner; Jeg låner til bedrifter og enkeltpersoner til en lav og rimelig rente på 2%. Hvis du har blitt nektet en bank eller finansinstitusjon til en annen grunn til lånet. Leter du etter et forretningslån, personlig lån, boliglån, billån, studielån, gjeldskonsolideringslån, usikrede lån og risikokapital? Du er det rette stedet for lånene dine. Hvis du er interessert i et lånetilbud, vennligst kontakt oss via e-post (divineloanfirm622@gmail.com)
    hilsen

    Guddommelig.

    SvarSlett
  5. Trenger du et lån for å betale regningene dine og starte en bedrift?
    Har du vært engasjert i myrleverdige aktiviteter før?
    Vi vil at du skal vite at alle dine problemer har kommet til en slutt
    Her er et lånefirma rett utenfor døren for å gi deg alle slags lån du leter etter
    Vi tilbyr lån til 2% rabatt, og vi tilbyr lån til private og samarbeide bedriftsorganisasjoner føler seg fri og

    Søk i dag på

                                  croydon.loans@outlook.com
    Med skjemaet nedenfor

    LÅNANSØKNINGSSKEMA
    Fullnavn: .............
    Land:……………..
    adresse:……………….
    Stat:………………
    Kjønn:………………..
    Sivilstatus:………
    Okkupasjon:……………..
    Telefonnummer:……………
    Månedlig inntekt:……………
    Neste av Kin: ............... ..
    Lånbeløp som trengs: ............
    Lånetid: ............... ..
    Formålet med lån: ............
    Hva er app-kontakt / ja / nei
     
    HURRY OG GJELDER I DAG PÅ (croydon.loans@outlook.com)

    For ditt lån venter på deg

    Med vennlig hilsen

    SvarSlett
  6. Trenger du et ekte lån til forretningsformål eller å betale din gjeldskontakt Mr Kellie Wilson nå for ekte lån via e-post: Oceanicfinance113@gmail.com

    SvarSlett
  7. Er du i noen form for økonomiske vanskeligheter? Trenger du et lån til
    Gjeld konsolidering, bygging, eiendomslån, refinansiere, personlige
    Forretningsformål eller nødpenger? Er du forretningsmann eller
    Kvinner som planlegger å utvide sin virksomhet, tilbyr vi lån av alle slag. Hvis du er interessert, kontakt oss i dag via: andyjameslending@outlook.com for mer informasjon.

    SvarSlett
  8. Trenger du et presserende finansiell kredittlån?
    * Veldig rask og umiddelbar overføring til bankkontoen din
    * Tilbakebetaling starter åtte måneder etter at du har fått pengene
    bankkonto
    * Lav rente på 2%
    * Langsiktig tilbakebetaling (1-30 år) Lengde
    * Fleksible lånevilkår og månedlig betaling
    *. Hvor lang tid tar det å finansiere? Etter innlevering av låneansøkningen
    Du kan forvente et foreløpig svar mindre enn 24 timer
    Finansiering i 72-96 timer etter å ha mottatt den informasjonen de trenger
    fra deg.

    Kontakt dette legitime og lisensierte selskapet, autorisert
    Å gi økonomisk hjelp til alle
    For mer informasjon og lån søknadsskjema

    E-post: cashfirmarena@gmail.com


    Med vennlig hilsen
    Sir Joel Williams
    KONTANT FIRM LOAN COMPANY
    administrerende direktør
    Tlf .: +601111850392
    Email: cashfirmarena@gmail.com
    Nettsted: cashfirmarena.wordpress.com
    Google

    SvarSlett
  9. Mitt navn er Anna Bahman, fra Norge. 6 måneder siden min virksomhet
    Kollaps, jeg hadde ikke noe håp om å få virksomheten min til å bli igjen. Jeg prøvde å
    Låne penger fra banken, men jeg hadde ikke nok penger i min kreditt
    Kort og ingen eiendom som sikkerhet for å få et lån, så en veldig nær venn
    Av min Camila Diego, introduserte meg til en ekte låneutlåner gjennom
    Internett kalt GINA MORGAN LOAN COMPANY LTD. Denne kvinnens lånebedrift var i stand til å gi meg et lån på € 160.000 uten noe som sikkerhet eller kredittkort, men hun ga det til meg på tillit.
    Så vennene mine sa jeg til meg selv hvorfor jeg var egoistisk, så jeg bestemte meg for å dele
    Denne informasjonen med alle. Hvis du trenger et lån fra et pålitelig lån
    Utlåner kontakt Gina Morgan via e-posten hennes:
    ginamorganloancompany@gmail.com
    Takk

    SvarSlett
  10. Jeg er en privat utlåner, jeg tilby lån på 2%
    For hele året. Dette er et legitimt selskap
    Med ære og forskjell, vi
    De er klare til å hjelpe på noen
    Økonomisk problem som er deg og oss
    De tilbyr alle typer lån. så hvis
    Trenger du et lån uten sikkerhet
    I dag, kontakt:
    bakersfreeloan@gmail.com

    Også oppgi følgende informasjon slik at
    Vi kan fortsette med lånet
    umiddelbart,
    Navn: .......................
    Alder: .............................
    Adresse: .........................
    Sex: .............................
    Antall kreves: ...................
    Varighet: ........................
    nasjon: .........................
    Lån Formål: .................
    Månedlig inntekt: ..................
    Telefonnummer: ....................
    Jeg håper å høre snart

    SvarSlett
  11. Kjære kunde ,

    Trenger du et nødlån for å starte arbeid, et gjeldslån, Kjøp en bil eller en
    Hus, hvis ja ikke lenger bekymrer noen form for kreditt Lav rente på
    2% uten sikkerhet og riktig rente uten kredittkontroll. Hvis
    Du har behov for følgende kredittinformasjon, kom tilbake til oss
    Kontakt epost: catherineloanfirm96@gmail.com


    Har du et dårlig lån?
    Trenger du pengene til å betale regningene?
    Trenger du å starte en ny jobb?
    Har du et uferdig prosjekt på grunn av dårlig finansiering?
    Vil du ha penger til å investere i en del av ditt kompetanseområde?
    Har du gjort fortjeneste? Og du vet ikke hva du skal gjøre.

    Vi tilbyr følgende lån: Personlige lån (sikret og usikret),
    Byggelån (sikret og usikret)
    Kombinert utlån Studielån, Konsolideringsutlån og andre.
    Lån søknadsskjema

    1. Fulle navn:
    2. Land:
    3. Stat:
    4. Kontaktadresse:
    5. Kredittbeløp som kreves:
    6. Lånets løpetid:
    7. Månedlig inntekt:
    8. Direkte telefonnummer:
    Har du brukt en online kreditt før (ja eller nei)

    E-POST: catherineloanfirm96@gmail.com


    Vennlig hilsen,

    SvarSlett
  12. God dag,
    Trenger du utlånsregninger, kjøper hus eller bil, eller for å møte familiemedlemmers behov eller forbli økonomisk flytende? Hvis dette er situasjonen for hånden, så bekymre deg ikke mer, fordi vi er et privat lånselskap som har som mål å hjelpe dem som er i økonomisk økonomi, slik at du kan komme tilbake til oss via e-post som davidpetersonloanfirm1@outlook.com og vi Vil gjerne hjelpe deg. Vi ser frem til en presserende e-post fra deg.

    Navn: David Peterson
    E-postadresse: davidpetersonloanfirm1@outlook.com

    SvarSlett
  13. Trenger du kreditt? Vi tilbyr kreditter på $ 5,000 USD $ 1,000,000.00 til 3% rente per år, vårt lånegaranti tilbud er 100% og bare seriøse kunder. Vi tilbyr tjenester som; Auto Lån, Boliglån, Mobile Equity, Business Loans, Personlig Lån, Vennligst Ta kontakt
        E-post: intesa.sanpaolo@financier.com

    Lån Navn på søkere: ____________________ Lån Beløp forespurt: __________________ Periode: _________________ Formålet med lånet: _______________________ søkerens adresse: _________________ månedlig inntekt ................. Yrke: __________________________ By: ___________________________ Stat: __________________________ Land: __________________________ Kjønn: _____________________ Alder: ________________________ Forespørsel om lån før .... ....... Telefonnummer: ___________________________________

    SvarSlett
  14. Har du behov for lån? Hvis ja, er du velkommen til vårt Lånefirma. Vår forpliktelse er å hjelpe de trengende til å oppnå finansiell stabilitet for å møte med kravet om å leve og hjelpe de som er i finanskrise. Alt i verden, hva du trenger, er å kontakte deg. Oss via email{skylarge5555@gmail.com} for flere detaljer.

    SvarSlett
  15. Er du i nogen form for økonomiske vanskeligheder? Har du brug for et lån til
    Gældskonsolidering, byggeri, fast ejendom lån, refinansiering, personlig
    Erhvervsmæssige formål eller nødpenge? Er du forretningsmand eller
    Kvinder, der planlægger at udvide sin virksomhed, tilbyder vi alle slags lån. Hvis interesseret kontakte os i dag via: andyjameslending@outlook.com for mere information.

    SvarSlett
  16. Er du en forretningsmann eller kvinne? Er du i noe økonomisk stress eller trenger penger for å starte opp din egen bedrift? Trenger du lån for å betale inn gjeld eller betale regninger? Har du lav kreditt score og har problemer med å skaffe lån fra lokale banker og andre finansinstitusjoner? Jeg ønsker å informere deg om at vi tilbyr alle typer lån til {3%} rentesats. Hvis du er interessert i å skaffe et lån fra oss, send oss e-post nå via: russell.credit40@gmail.com

    SvarSlett
  17. Er du en forretningsmann eller kvinne? Er du i noe økonomisk stress eller trenger penger for å starte opp din egen bedrift? Trenger du lån for å betale inn gjeld eller betale regninger? Har du lav kreditt score og har problemer med å skaffe lån fra lokale banker og andre finansinstitusjoner? Jeg ønsker å informere deg om at vi tilbyr alle typer lån til {3%} rentesats. Hvis du er interessert i å skaffe et lån fra oss, send oss e-post nå via: russell.credit40@gmail.com

    SvarSlett
  18. Er du en forretningsmann eller kvinne? Er du i noe økonomisk stress eller trenger penger for å starte opp din egen bedrift? Trenger du lån for å betale inn gjeld eller betale regninger? Har du lav kreditt score og har problemer med å skaffe lån fra lokale banker og andre finansinstitusjoner? Jeg ønsker å informere deg om at vi tilbyr alle typer lån til {3%} rentesats. Hvis du er interessert i å skaffe et lån fra oss, send oss e-post nå via: russell.credit40@gmail.com

    SvarSlett
  19. Hei Alle, på jakt etter en pålitelig tjenesteleverandør for boliglån og finansielle tjenester, gjelder på claytonbarkerloanfirm@yahoo.com

     Sertifisert og godkjent av myndighetene. Vi er et lånefirma som gir ut lokale og internasjonale lån til alle land rundt om i verden fordi vi jobber døgnet rundt for å tilfredsstille verden, uansett land involvert. Vi har en garanti for alle lånesøkere og omsettelige renter og varighet. Så er du student, reisende, bedriftseier, leter etter lån av personlige grunner, boliglån, usikret og sikret og konsolidert, send oss ​​epost til claytonbarkerloanfirm@yahoo.com, som du også kan kontakte oss på +18589145923.

     Nå har vi et sikkerhetssystem mot svindlere eller hva som helst. Vi eksisterer bare. Beware! Søkere pass opp for svindlere. Vår e-postadresse har ingen tillegg, fordi svindlere vil prøve å svindle deg og si at de er oss. Vår epost er claytonbarkerloanfirm@yahoo.com som du også kan kontakte oss på +18589145923 Enhver annen e-post er et SCAM! Søk med claytonbarkerloanfirm@yahoo.com i dag.
    FRED!

    SvarSlett
  20. Hei Alle, på jakt etter en pålitelig tjenesteleverandør for boliglån og finansielle tjenester, gjelder på claytonbarkerloanfirm@yahoo.com

     Sertifisert og godkjent av myndighetene. Vi er et lånefirma som gir ut lokale og internasjonale lån til alle land rundt om i verden fordi vi jobber døgnet rundt for å tilfredsstille verden, uansett land involvert. Vi har en garanti for alle lånesøkere og omsettelige renter og varighet. Så er du student, reisende, bedriftseier, leter etter lån av personlige grunner, boliglån, usikret og sikret og konsolidert, send oss ​​epost til claytonbarkerloanfirm@yahoo.com, som du også kan kontakte oss på +18589145923.

     Nå har vi et sikkerhetssystem mot svindlere eller hva som helst. Vi eksisterer bare. Beware! Søkere pass opp for svindlere. Vår e-postadresse har ingen tillegg, fordi svindlere vil prøve å svindle deg og si at de er oss. Vår epost er claytonbarkerloanfirm@yahoo.com som du også kan kontakte oss på +18589145923 Enhver annen e-post er et SCAM! Søk med claytonbarkerloanfirm@yahoo.com i dag.
    FRED!

    SvarSlett
  21. Hei Alle, på jakt etter en pålitelig tjenesteleverandør for boliglån og finansielle tjenester, gjelder på claytonbarkerloanfirm@yahoo.com

     Sertifisert og godkjent av myndighetene. Vi er et lånefirma som gir ut lokale og internasjonale lån til alle land rundt om i verden fordi vi jobber døgnet rundt for å tilfredsstille verden, uansett land involvert. Vi har en garanti for alle lånesøkere og omsettelige renter og varighet. Så er du student, reisende, bedriftseier, leter etter lån av personlige grunner, boliglån, usikret og sikret og konsolidert, send oss ​​epost til claytonbarkerloanfirm@yahoo.com, som du også kan kontakte oss på +18589145923.

     Nå har vi et sikkerhetssystem mot svindlere eller hva som helst. Vi eksisterer bare. Beware! Søkere pass opp for svindlere. Vår e-postadresse har ingen tillegg, fordi svindlere vil prøve å svindle deg og si at de er oss. Vår epost er claytonbarkerloanfirm@yahoo.com som du også kan kontakte oss på +18589145923 Enhver annen e-post er et SCAM! Søk med claytonbarkerloanfirm@yahoo.com i dag.
    FRED!

    SvarSlett
  22. Hei Alle, på jakt etter en pålitelig tjenesteleverandør for boliglån og finansielle tjenester, gjelder på claytonbarkerloanfirm@yahoo.com

     Sertifisert og godkjent av myndighetene. Vi er et lånefirma som gir ut lokale og internasjonale lån til alle land rundt om i verden fordi vi jobber døgnet rundt for å tilfredsstille verden, uansett land involvert. Vi har en garanti for alle lånesøkere og omsettelige renter og varighet. Så er du student, reisende, bedriftseier, leter etter lån av personlige grunner, boliglån, usikret og sikret og konsolidert, send oss ​​epost til claytonbarkerloanfirm@yahoo.com, som du også kan kontakte oss på +18589145923.

     Nå har vi et sikkerhetssystem mot svindlere eller hva som helst. Vi eksisterer bare. Beware! Søkere pass opp for svindlere. Vår e-postadresse har ingen tillegg, fordi svindlere vil prøve å svindle deg og si at de er oss. Vår epost er claytonbarkerloanfirm@yahoo.com som du også kan kontakte oss på +18589145923 Enhver annen e-post er et SCAM! Søk med claytonbarkerloanfirm@yahoo.com i dag.
    FRED!

    SvarSlett
  23. Hei Alle, på jakt etter en pålitelig tjenesteleverandør for boliglån og finansielle tjenester, gjelder på claytonbarkerloanfirm@yahoo.com

     Sertifisert og godkjent av myndighetene. Vi er et lånefirma som gir ut lokale og internasjonale lån til alle land rundt om i verden fordi vi jobber døgnet rundt for å tilfredsstille verden, uansett land involvert. Vi har en garanti for alle lånesøkere og omsettelige renter og varighet. Så er du student, reisende, bedriftseier, leter etter lån av personlige grunner, boliglån, usikret og sikret og konsolidert, send oss ​​epost til claytonbarkerloanfirm@yahoo.com, som du også kan kontakte oss på +18589145923.

     Nå har vi et sikkerhetssystem mot svindlere eller hva som helst. Vi eksisterer bare. Beware! Søkere pass opp for svindlere. Vår e-postadresse har ingen tillegg, fordi svindlere vil prøve å svindle deg og si at de er oss. Vår epost er claytonbarkerloanfirm@yahoo.com som du også kan kontakte oss på +18589145923 Enhver annen e-post er et SCAM! Søk med claytonbarkerloanfirm@yahoo.com i dag.
    FRED!

    SvarSlett
  24. Jeg er Mr. Barry James, en legitim og en anerkjent pengeutlåner. Vi låner ut midler til enkeltpersoner som trenger økonomisk hjelp, vi gir lån til personer som har dårlig kreditt eller trenger penger til å betale regninger, å investere i virksomheten. Har du vært på utkikk etter lån? Du trenger ikke bekymre deg, fordi du er på rett sted, tilbyr jeg lån til lav rente på 2%, så hvis du har behov for et lån, vil jeg bare kontakte meg via denne e-postadressen: wongafinancesloans@gmail.com
    Merk: Du skal fylle ut låneprograminformasjonen og returnere det
    At vi vil ha mer informasjon om deg på denne låneoverføringen.
                                        
    LÅNANSØKNINGSSKEMA.
                                     
    * Navn på søkeren:
    * Adresse:
    * By:
    * Stat:
    * Land:
    * Kjønn:
    * Sivilstatus:
    * Okkupasjon:
    * Månedlig inntekt:
    * Tlf:
    * Mobil:
    * Lån Formål:
    * Lånbeløp som trengs:
    * Lånetid:
    * Har du søkt før:

    SvarSlett
  25. Trenger du forretningsmessig eller personlig lån?
    Ønsker du å refinansiere din bedrift?
    Vårt firma er basert i Asia, Afrika og Europa. Vi gir utlån til enhver person og selskap med 2% rente årlig. For mer informasjon, email wongafinancesloans@gmail.com

    Lån Beløp ........... lån Varighet ........... telefonnummer ....... fullt navn ........ Har du søkt før: ................ Månedlig inntekt: .............. Yrke: ............... .Gender ............ Land ............ State ........

    SvarSlett
  26. Oppmerksomhet!!!
    Trenger du Haster lån? Vi gir utlån til interesserte personer
    Som søker lån med god tro og med renten på 3%. Har du alvorlig behov for en
    Presserende lån? Så er du på rett sted. Vi gir ut virksomhet
    Lån, personlige lån, Xmas lån, og så videre. Kontakt oss for din låneforespørsel for å møte din
    Kreve og sette seg ut fra økonomisk problem. Kontakt oss i dag via e-post for et raskt og sikkert lån:
    HENRYCLARK003@GMAIL.COM

    Takk som vi venter på ditt svar.
    Henry Clark Lån.

    SvarSlett
  27. Opmærksomhed,

    Ser du seriøst på et lån til at oprette en virksomhed eller betale dine regninger? Har du været skruet ned af banken eller andre långivere? Vær ikke mere bekymret for, at vi er her for at give dig det, du har set uden forsinkelse eller problemer, kontakt os venligst via email nedenfor for mere information i dag;

    Email: easyloanfirm2020@gmail.com

    Hilsen
    Derek Douglas
    easyloanfirm2020@gmail.com





    3% lånetilbud

    SvarSlett
  28. Trenger du et presserende finansiell kredittlån?
    * Veldig rask og umiddelbar overføring til bankkontoen din
    * Tilbakebetaling starter åtte måneder etter at du har fått pengene
    bankkonto
    * Lav rente på 2%
    * Langsiktig tilbakebetaling (1-30 år) Lengde
    * Fleksible lånevilkår og månedlig betaling
    *. Hvor lang tid tar det å finansiere? Etter innlevering av låneansøkningen
    Du kan forvente et foreløpig svar mindre enn 24 timer
    Finansiering i 72-96 timer etter å ha mottatt den informasjonen de trenger
    fra deg.

    Kontakt dette legitime og lisensierte firmaet, autorisert
    Å gi økonomisk hjelp til alle
    For mer informasjon og lån søknadsskjema

    E-post: cashfirmarena@gmail.com


    Med vennlig hilsen
    Sir Joel Williams
    KONTANTFIRM LOAN COMPANY
    administrerende direktør
    Tlf .: +601111850392
    E-post: cashfirmarena@gmail.com
    Nettsted: cashfirmarena.wordpress.com

    SvarSlett
  29. Hallo
    Du sitter fast forbudt bank og ikke har nytte av banker eller hvis du har et bedre prosjekt og trenger finansiering, dårlig kreditt eller trenger penger til å betale regningene, penger å investere i virksomheten. Så hvis du trenger kreditt, ikke nøl med å Kontakt meg nå via min private mail merlekloanventure@gmail.com
    Telefon: +17815611941
    whatsapp: +2349022703318,
    ha en fin dag

    SvarSlett
  30. Trenger du et presserende finansiell kredittlån?
    * Veldig rask og umiddelbar overføring til bankkontoen din
    * Tilbakebetaling starter åtte måneder etter at du har fått pengene
    bankkonto
    * Lav rente på 2%
    * Langsiktig tilbakebetaling (1-30 år) Lengde
    * Fleksible lånevilkår og månedlig betaling
    *. Hvor lang tid tar det å finansiere? Etter innlevering av låneansøkningen
    Du kan forvente et foreløpig svar mindre enn 24 timer
    Finansiering i 72-96 timer etter å ha mottatt den informasjonen de trenger
    fra deg.

    Kontakt dette legitime og lisensierte firmaet, autorisert
    Å gi økonomisk hjelp til alle
    For mer informasjon og lån søknadsskjema

    E-post: cashfirmarena@gmail.com


    Med vennlig hilsen
    Sir Joel Williams
    KONTANTFIRM LOAN COMPANY
    administrerende direktør
    Tlf .: +601111850392
    E-post: cashfirmarena@gmail.com
    Nettsted: cashfirmarena.wordpress.com

    SvarSlett



  31. Hallo.
    Jeg er Mr Rahel en privat lånegiver som gir livstids mulighet til lån til enkeltpersoner, bedriftsforetak, forsikring etc. Har du noen økonomiske problemer eller behov for lån til å investere eller trenger du et lån for å betale regningene dine, kan du ikke søke videre Vi er her for å gjøre alle dine økonomiske problemer en ting fra fortiden. Vi tilbyr alle typer lån i hvilken som helst valutaverdie med 2% uten forutgående gebyr. Jeg vil bruke dette flotte mediet for å gi deg beskjed om at vi er klare til å hjelpe deg med noen form for lån for å løse det økonomiske problemet ditt. Ja så kom tilbake nå via e-post (rahelcohranloan@gmail.com) for flere detaljer, du er svært velkommen.

    SvarSlett
  32. Trenger du et presserende lån i dag for å betale regningene dine? Trenger du et lån for å finansiere et prosjekt eller et lån for å starte opp en bedrift? Hvis du er interessert i noen form for lånekontakt: bishopf21loan@gmail.com

    SvarSlett
  33. Hej Sir / Fru, Har du brug for et lån?

    Er du forretningsmand eller kvinde? Har du brug for midler til at starte din egen virksomhed? Har du brug for lån til at afregne din gæld eller betale dine regninger eller starte en god forretning? Har du brug for midler til at finansiere dit projekt? E-mail: (oceanfinance459@gmail.com
      ) Vi tilbyder garanterede lån af ethvert beløb og til enhver del af verden (enkeltpersoner, virksomheder, ejendomsmægler og corporate body) på vores store rentesats på 2%. For ansøgning og flere oplysninger, send venligst et svar på følgende e-mail-adresse: {oceanfinance459@gmail.com}

    SvarSlett
  34. 100% finansiering av vårt selskap med lav rente på 4%. Vi tilbyr lån til enkeltpersoner, organisasjoner, selskaper, etc. Vår prosess med godkjenning av lån raskt og enkelt kan hjelpe deg med å låne penger. Du kan kontakte oss via e-post,
    Spring-cash2016@outlook.com

    SvarSlett
  35. Mitt namn är fru Adrienne lucas från Paris i Frankrike, jag är gift och
    Jag har a är, under en tid nu har jag haft problem med att få en
    banklån för att hjälpa till med min son sjukhusräkningen efter att jag fick diagnosen
    tumor.after med en hjärna så mycket utgifter på sjukhuset blev jag
    pank och frustrerad. Jag gick via internet, så jag kom
    Across ett vittnesbörd från en Mr. Al Baker VD för Air Cater sätt
    Om hur ALDEN COMPANY MOORE LÅN hjälpte honom med ett lån. Så jag ansökt om ett lån på $ 25.000, med en löptid på 6 år, av
    ITS företag via e-post aldenmooresloan333@gmail.com. När bad om lånet gjorde jag ett löfte till Gud att om jag få lånet jag kommer att låta världen veta vad det gjorde för mig, till min största överraskningen i mindre än 48 timmar min lånet beviljades med en ränta 2%. Nu har jag löst mitt barns sjukhusräkning. Så om du vill ha någon typ av lån för så lite som 2% Vänligen kontakta långivaren på ALDEN MOORE
    aldenmooresloan333@gmail.com. Jag var bara tvungen att ladda upp esta vittnesmål
    perharps kan rädda ett liv där. Gud välsigne er alla.

    SvarSlett
  36. Trenger du et presserende finansiell kredittlån?
    * Veldig rask og umiddelbar overføring til bankkontoen din
    * Tilbakebetaling starter åtte måneder etter at du har fått pengene
    bankkonto
    * Lav rente på 2%
    * Langsiktig tilbakebetaling (1-30 år) Lengde
    * Fleksible lånevilkår og månedlig betaling
    *. Hvor lang tid tar det å finansiere? Etter innlevering av låneansøkningen
    Du kan forvente et foreløpig svar mindre enn 24 timer
    Finansiering i 72-96 timer etter å ha mottatt den informasjonen de trenger
    fra deg.

    Kontakt dette legitime og lisensierte firma, autorisert
    Å gi økonomisk hjelp til alle
    For mer informasjon og lån søknadsskjema

    E-post: cashfirmarena@gmail.com


    Med vennlig hilsen
    Sir Joel Williams
    KONTANT FIRM LOAN COMPANY
    administrerende direktør
    Tlf .: +601111850392
    E-post: cashfirmarena@gmail.com
    Nettsted: cashfirmarena.wordpress.com

    SvarSlett
  37. Har du brug for nogen form for lån? Hvis ja, kontakt mig i dag for et hurtigt lån til renten på 3% email hobelmanfinance@gmail.com

    +14153602014
    +2349057519652
    hobelmanfinance@gmail.com
    http://hobelmanjaroen.wixsite.com/jaroenfinance
    Mr. Hobelman Jaroen

    SvarSlett
  38. Er du i nogen form for økonomiske vanskeligheder? Har du brug for et lån til
    Konsolidering af gælden, opførelse, fast ejendom lån, refinansiering, personlige
    Erhvervsmæssige formål eller nødpenge? Er du forretningsmand eller
    Kvinder, der planlægger at udvide sin virksomhed, tilbyder vi alle slags lån. Hvis interesseret kontakte os i dag via: andyjameslending@outlook.com for mere information.

    SvarSlett
  39. VITNESBYRD PÅ HVORDAN JEG FIKK MIN LÅN FRA EN EKTE LÅNET LÅNGIVEREN 2017

    Hei alle
    Dette er hvordan jeg fikk min lån fra en geni lånet långiveren
    utmerket opplevelse med dette lånet byrået online, men jeg føler at det
    godt å fortelle deg hvor og hvordan jeg fikk min økonomiske gjennombrudd

    Jeg fru Jennifer, tidligere i år, jeg var fasadeforkledning
    finanskrisen min virksomhet var ned at jeg måtte selge bilen min så jeg kunne
    betale min arbeidere og av sett regninger inntil en dag jeg var opptatt sjekke
    annonser på nettet og jeg fant et selskap og jeg bestemte meg å prøve, jeg besluttet å ta
    dristig og jeg ble fortalt av selskapet at jeg får min lånet i 24
    timer med 2% lav rente, det var som en drøm for meg i de neste 12-24 timene, fikk jeg
    mine lån fra Mr PATRICK i dag jeg er en lykkelig kvinne fordi min drøm endelig kom gjennom, jeg betalt min
    regninger, økt min gård og hodet ble holdt over vannet jeg er så glad og
    jeg råd alle dere som er økonomisk drukne for å kontakte Mr Patrick på denne email
    (PATRICKLOANS15@GMAIL.COM)
    fordi Mr. Patrick er en gode og pålitelige mann
    alle ute på jakt etter lån nå er en god mulighet til å bruke og lykkes.
    raskt søke med dem i dag og få dine lån uten alle miste
    Patrick lån Ltd, er en sertifisert og pålitelige lån selskapet og du vil vitne om ham
    All takk til Mr Patrick
    igjen kontakt gjennom denne email (patrickloans15@gmail.com)

    SvarSlett
  40. Trenger du et presserende finansiell kredittlån?
    * Veldig rask og umiddelbar overføring til bankkontoen din
    * Tilbakebetaling starter åtte måneder etter at du har fått pengene
    bankkonto
    * Lav rente på 2%
    * Langsiktig tilbakebetaling (1-30 år) Lengde
    * Fleksible lånevilkår og månedlig betaling
    *. Hvor lang tid tar det å finansiere? Etter innlevering av låneansøkningen
    Du kan forvente et foreløpig svar mindre enn 24 timer
    Finansiering i 72-96 timer etter å ha mottatt den informasjonen de trenger
    fra deg.

    Kontakt dette legitime og lisensierte firma, autorisert
    Å gi økonomisk hjelp til alle
    For mer informasjon og lån søknadsskjema

    E-post: cashfirmarena@gmail.com


    Med vennlig hilsen
    Sir Joel Williams
    KONTANT FIRM LOAN COMPANY
    administrerende direktør
    Tlf .: +601111850392
    E-post: cashfirmarena@gmail.com
    Nettsted: cashfirmarena.wordpress.com

    SvarSlett
  41. My name is joan. I want to thank frank queens Loan Company who helped me to get a loan. For the past three months, I have been searching for a loan to settle my debts, everyone tried to dupe me of my money until I finally met frank queens Loan Company. He was able to give me a loan of $25,000 USD. He can also help you. He has also helped some other colleagues of mine. If you need any financial help, kindly contact his company through email: (frankqueens64@gmail.com ) I believe he can help you. Contact him to get help just as he helped me. below are his words of encouragement to those seeking for a legit and honest private loan lender

    SvarSlett
  42. Jeg heter joan Jeg vil takke frank queens Loan Company som hjalp meg med å få et lån. I de siste tre månedene har jeg søkt etter et lån for å betale meg gjeld, alle prøvde å ta meg av pengene mine til jeg endelig møtte Frank Queen Loan Company. Han var i stand til å gi meg et lån på $ 25.000 USD. Han kan også hjelpe deg. Han har også hjulpet andre kolleger av meg. Hvis du trenger økonomisk hjelp, vennligst kontakt firmaet hans via e-post: (frankqueens64@gmail.com) Jeg tror han kan hjelpe deg. Kontakt ham for å få hjelp akkurat som han hjalp meg. Nedenfor er hans ord med oppmuntring til de som søker en legitim og ærlig privat lånegiver

    SvarSlett
  43. Trenger du et presserende finansiell kredittlån?
    * Veldig rask og umiddelbar overføring til bankkontoen din
    * Tilbakebetaling starter åtte måneder etter at du har fått pengene
    bankkonto
    * Lav rente på 2%
    * Langsiktig tilbakebetaling (1-30 år) Lengde
    * Fleksible lånevilkår og månedlig betaling
    *. Hvor lang tid tar det å finansiere? Etter innlevering av låneansøkningen
    Du kan forvente et foreløpig svar mindre enn 24 timer
    Finansiering i 72-96 timer etter å ha mottatt den informasjonen de trenger
    fra deg.

    Kontakt dette legitime og lisensierte firma, autorisert
    Å gi økonomisk hjelp til alle
    For mer informasjon og lån søknadsskjema

    E-post: cashfirmarena@gmail.com


    Med vennlig hilsen
    Sir Joel Williams
    KONTANT FIRM LOAN COMPANY
    administrerende direktør
    Tlf .: +601111850392
    E-post: cashfirmarena@gmail.com
    Nettsted: cashfirmarena.wordpress.com

    SvarSlett
  44. Trenger du et raskt lån? Jeg kan hjelpe deg med å få et lån innen 48 timer. E-post: bishopf21loan@gmail.com

    Jeg utsteder et lån på minst 5000 euro til over 800 millioner euro.
    Jeg tilbyr ulike typer lån. Hva slags lån trenger du?

    (1) forretningslån --- for butikkeiere, forhandlere og grossister

    (2) Big Business Loans --- For LLC og industri

    (3) Boliglån --- å kjøpe hus eller renovere et hus

    (4) Lån til landbrukseiere

    (5) Billån --- Billån

    (6) Helse lån --- til medisinsk virksomhet

    (7) Gjeldskonsolideringslån --- å tilbakebetale det gamle lånet

    (8.) personlige lån --- lån til personlige behov

    Jeg kan hjelpe deg med et lån. E-post: bishopf21loan@gmail.com

    SvarSlett
  45. 100% Lån for dine avtaler!

    LÅGE RENTER
    Priser så lave som 3%! 0% rente for de første 6 månedene

    UBEGRENSET / INGEN COLLATERAL
    Ikke trenger å utnytte noen eiendeler for å skaffe kapital

    INGEN RESTRIKSJONER
    Fondene kan brukes samme som kontanter.

    FINANSIERING SOM LITT AS 15 DAGER
    Rask godkjenningsprosess

    Vi tar ikke betalt for å sende inn en søknad, vi betales utelukkende på resultatene.

    Ingen inntektsverifisering
    Bare oppgitt inntekt

    Kontakt oss i dag via e-post. springleaf_finance@outlook.com


      Adrian Winson

    SvarSlett
  46. Hei dette innlegget er å informere deg alt om at det er et ekte og billig økonomisk program som pågår
    Dette tilbudet er veldig praktisk for alle som trenger økonomisk hjelp, du kan få lån eller hjelp fra mr. Jack
    Mr Jack ga meg et lån på 20000 $ og jeg vil at dere alle har behov for et ekte lån for å kontakte ham på hans e-post cloudloancenter@gmail.com
    Jeg fikk mitt ekte internettlån fra Jack.
    Kontakt ham hvis du trenger noen form for økonomisk assistanse
    e-post: cloudloancenter@gmail.com

    SvarSlett
  47. Er du en forretningsmann eller en kvinne? Trenger du penger til å starte din egen
    virksomhet? Trenger du lån for å avgjøre din gjeld eller betale dine regninger
    Eller starte en fin bedrift? Trenger du penger til prosjektet ditt? Vi tilbyr
    Sikrede lån av noe beløp og hvor som helst i verden (enkeltpersoner,
    Bedrifter, fast eiendom og juridiske personer) i vår rate på 2%
    utmerket. For søknadssvar og å sende mer informasjon til
    Følgende e-postadresse: worldwidemicrofinancebank@gmail.com

    Vårt tilbud inkluderer
    1). Bedriftslån
    2). Huslån
    3). Personlig lån
    4). Mortgage Loan
    5). Gjeldskonsolidering E.T.C.

    VÅR VISJON
    Å være den ledende og foretrukne lånegiveren

    VÅRT OPPDRAG
    Å levere nyskapende og rimelig lån og gode tjenester som maksimerer
    Verdier til interessenter.

    BETALINGSMODUS
    Økt betaling: 1,5% rabatt
    Mortgage Option: 30% Egenkapital, 70% Mortgage
    Lån: 2% Rentesats

    Vårt kjerneverdi er profesjonalitet, integritet og fortreffelighet

    For mer informasjon, kontakt oss:
    Bank Offisiell Email: worldwidemicrofinancebank@gmail.com
    WhatsApp: +1 (409) 205-0481

    SvarSlett
  48. Trenger du et presserende finansiell kredittlån?
    * Veldig rask og umiddelbar overføring til bankkontoen din
    * Tilbakebetaling starter åtte måneder etter at du har fått pengene
    bankkonto
    * Lav rente på 2%
    * Langsiktig tilbakebetaling (1-30 år) Lengde
    * Fleksible lånevilkår og månedlig betaling
    *. Hvor lang tid tar det å finansiere? Etter innlevering av låneansøkningen
    Du kan forvente et foreløpig svar mindre enn 24 timer
    Finansiering i 72-96 timer etter å ha mottatt den informasjonen de trenger
    fra deg.

    Kontakt dette legitime og lisensierte firma, autorisert
    Å gi økonomisk hjelp til alle
    For mer informasjon og lån søknadsskjema

    E-post: cashfirmarena@gmail.com


    Med vennlig hilsen
    Sir Joel Williams
    KONTANT FIRM LOAN COMPANY
    administrerende direktør
    Tlf .: +601111850392
    E-post: cashfirmarena@gmail.com
    Nettsted: cashfirmarena.wordpress.com
    w

    SvarSlett
  49. Kære lånesøgere

    Har du økonomiske vanskeligheder? Vil du starte din egen virksomhed? Dette lånefirma blev etableret menneskerettighedsorganisationer rundt omkring i verden med det ene formål at hjælpe de fattige og mennesker med økonomiske vanskeligheder i livet. Hvis du ønsker at ansøge om lån, skal du kontakte os igen med nedenstående email: elenanino0007@gmail.com

    Navn:
    Det krævede lånebeløb:
    Lånetid:
    Mobilnummer:

    Tak og Gud velsigne
    TILLID
    Elena

    SvarSlett
  50. Lånetilbud @ 2% sats !!!

    Vores firma er en juridisk organisation, der blev oprettet for at hjælpe Folk, der har brug for hjælp, såsom økonomisk hjælp. Vi er et USA-baseret finansielt selskab.
    Så hvis du har økonomiske problemer i økonomisk rod, og du har brug for penge til at starte din virksomhed selv, eller du har brug for et lån til at betale gæld eller betale dine regninger, starte en god forretning eller har lånt Vanskeligheder over lokale banker, kontakt os I dag e-mail: ohioloans85@gmail.com


    Hr. Scotty

    SvarSlett
  51. Trenger du finansiering?
    Trenger du et lån for forretningsmessige eller personlige behov?
    Vårt firma ligger i USA.
    Vi tilbyr lån til enhver person eller selskap med en rente på 2% per år.
    For ytterligere informasjon, vennligst kontakt oss via e-postadresse: fastaccessfinance@outlook.com
    Opphavsrett 2017 USA®
    Merk: Kontakt oss kun via denne e-postadressen: fastaccessfinance@outlook.com
    Skype: fastaccessfinance

    SvarSlett
  52. Trenger du et lån! Hei, jeg heter James Swan, en privat utlåner som
    Gi ut lån til private og bedriftens personer. Har du blitt snudd
    Ned av så mange banker? Trenger du finansiering for å etablere virksomheten din? Gjøre
    Trenger du finansiering for utvidelse av virksomheten din? Eller trenger du en
    personlig lån? Mitt lån varierer fra personlig til virksomhetslån og jul
    låne. Min rente er veldig rimelig og vår låneprosess er veldig rask
    også. Jeg er veldig villig til å gjøre alle dine økonomiske problemer til en ting
    fortiden. Hvis du er virkelig klar til å få dine økonomiske problemer
    Løses, så søk ikke lenger og søk om et lån i dag vår rente
    Er 2%. Hvis du er interessert, fyll ut DATA FORMEN slik at jeg kan gi deg min
    vilkår og betingelser. LØNNERS DATABLAD

    Hallo
         Jeg mottok e-posten din og vil vite
    At jeg kan hjelpe deg med
    Dette beløpet du trenger som
    Lån, i samsvar med
    Bare de sanne folkene.
    Og det er at jeg kan tilby dette
    låne. Nedenfor er låneskjemaet fylle det og komme tilbake til oss

    1) DITT NAVN .........................................

    2) DITT LAND ...................................

    3) DITT ANBEFALING .............................

    4) DITT MARITAL STATUS ......................

    5) TELEFONNUMMER ..................................

    6) Månedlig inntekt ..............................

    7) ADRESSE ...........................................

    8) FORMÅL ...... ......................................

    9) LØNNESØKNING ...................................

    10) TELEFON .................. ......................
    11) LÅN VARIGHET ....... ..........................

    12) HAR GJELDER LÅN FØR .................................

    Min e-postadresse er oppgitt nedenfor: Jeg ser frem til å gjøre forretninger med deg.
    ==================== Takk, email oss ;; creditfinanceonlinefirm@gmail.com. Eller
    Skriv oss på +2348136088526

    SvarSlett
  53. Jeg vil sette pris på Carl Logan fra Lucas Loan Lending Compania for å hjelpe meg å kjøpe et lån, jeg har mitt lån uten stress etter å ha akseptert vilkårene for tilbakebetaling av selskapet. Hvis du trenger økonomisk hjelp, kontakt dem via e-post.


    E-post: lucasloanlendingcompania@gmail.com
    Whatapp: +1(857)325-5437
    Nettsted: http://lucasloanlendingcompania.webs.com/

    SvarSlett
  54. Hallo,

    Søk om et raskt og praktisk lån for å betale regninger og å starte et nytt økonomisk prosjekt med den billigste renten på 2%. Kontakt oss i dag via E-post: stewartd887@gmail.com med lånebeløpet som trengs. Vårt minste lånetilbud er € 5,000.00 til € 50,000,000.00. Vi er sertifisert, registrert og legitim utlåner. Du kan kontakte oss i dag hvis du er interessert i å få dette lånet, kontakt oss for mer informasjon om låneprosessen. Prosess som lånevilkårene og hvordan lånet overføres til deg. Vi trenger ditt presserende svar hvis du er interessert.

    Fyll og legg inn låneskjemaet nedenfor:

    Navnet ditt:______________________
    Adressen din:____________________
    Ditt land:____________________
    Ditt yrke:__________________
    Lånbeløp som trengs: ______________
    Lånetid: ____________________
    Månedlig inntekt:__________________
    Mobiltelefonnummer: ________________
    Har du søkt om lån før: ________________
    Har du søkt om et lån før, hvor du behandlet deg ærlig? Hvor ligger selskapet?

    E-post: stewartd887@gmail.com
    Med vennlig hilsen
    Mr. David Walters

    SvarSlett