Velkommen til min blogg!

Søken til fred og ro gir kraft og livskvalitet!

lørdag 25. september 2010

Amazing young belly dancer // Watch it



Jeg har gått på noen småkurser for å lære meg magedans. Det er en gledesvekkende dans som også hjelper en å myke opp kroppen. Man mår vel når man danser. Jeg har laaangt kvar til jeg når opp til den her jentas profesjonelle nivå. Men jeg danser likevel, fordi det er gøy.
For et par år siden var jeg på et tyrkisk bryllop i Alanya. Først var jeg på et tyrkisk fest for bare damer kvelden før bryllopet. De og jeg danset og drakk vann.
På selve bryllopet var det ca 140 gjester. Jeg danset også når de andre danset. Da var det gøy å få bruk for hva jeg lært meg på kurs. Det var naturligvis mange som såg meg der. Jeg var den eneste utenlandske damen på festen. Man lever bare en gang! Shake it baby!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar