Velkommen til min blogg!

Søken til fred og ro gir kraft og livskvalitet!

mandag 4. oktober 2010

Drømmer viser veg.



Det å få et utmattelsessyndrom satte igang en stor indre prosess som jeg tror kommer å fortsette så lenge jeg lever. Drømmene mine kom med beskjeder som var interessante. Flere ganger drømte jeg at jeg på ny oppdaget at jeg fremdeles hadde et kontrakt på en gammel leie leilighet som jeg hadde bott i for mange år siden. Den var så spennende at den hadde rom som jeg hadde glemt eller ikke tidligere hadde sett. Det føltes som nyoppdagede skatter som gav mange nye muligheter. Men hvordan kunne jeg ha kvar leiligheten når jeg ikke hadde betalt leie på mange år? Det forundret meg i drømmen. Ble det dyrt nå?

Sjelen banket på og gav meg klare beskjeder. Jeg betaler med min helse, men mulighetene står fremdeles og venter. Det er spennende, samtidlig som slitsomt! Det å bli syk kan hjelpe oss til å åpne nye dører bare vi tar til oss mulighetene og gjør noe med dem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar