Velkommen til min blogg!

Søken til fred og ro gir kraft og livskvalitet!

søndag 27. januar 2013

"Stuff"



Det finns stunder da jeg tenker at det som jeg gjør er galskap! Når jeg tok vekk julepynten, slo det meg at jeg den seneste måneden hadde brukt mye tid til å flytte på ting. Hm! Selv var jeg ikke kommet noe lengre med meg selv i livet. Nå må jo alt ikke være nyttig eller meningsfullt av det som man gjør.
Har hørt mange si at jo mere man eier desto mer eier tingene dem.
På livets veg gjør vi mye som går på autopilot, og livet går i gamle vaner.
Det er ofte når livet slår "up-side-down" som vi våkner opp.
Hva bruker man tiden på?
Hva er viktigt i livet?
Fokuserer jeg på det som er viktigt for meg?
Så iblant kommer en frem til at det som man driver med er ren galskap, hehe!
Men det er hyggelig med julen og julestemning. Det må vi ha! Men hvor mye?
Den her youtubefilmen handler litt om det som jeg skriver om her, men han går mye lengre. Man kan får før seg at amerikanerne er glade i sine ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar