Velkommen til min blogg!

Søken til fred og ro gir kraft og livskvalitet!

fredag 4. mars 2011

En annen verden...



Sitter her med sår hals og andre forkjølelsessymptom. Tror jeg måket for mye snø for noen dager siden plus at jeg satt litt for lenge ved solveggen. Typiskt meg hvereneste vår! Jeg måker snø derute for å få god plass til å føle på solvarmen, med tekruset i hånden. Siden blir det salviete og neseskyllingskanne i aktivitet noen dager. ;) Andre tider om året agerer jeg mer fornuftigt, men når solen begynner å bli varmere på våren glemmer jeg meg.
Derfor tar jeg meg litt tid på youtube og drømmer meg bort. Didgeridoo er et veldig spesiellt instrument. Den musikken gjør noe med meg. Husker spesielt en gang for noen år siden, når jeg hadde en avslapningsøvelse til didgeridoomusikk. Mine tanker stoppet opp, ble helt stille og jeg forsvant på en måte inn i meg selv. Det var veldig hvilsomt og deiligt!
Tror jeg skal teste litt fler forskjellige meditasjoner igjen. Det er veldig sunt og behagligt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar