Velkommen til min blogg!

Søken til fred og ro gir kraft og livskvalitet!

torsdag 3. februar 2011

Dagen er solig!

Både igår og idag har det vært strålende sol på førmiddagen. Da måtte jeg bare ut! Idag var det omtrent 0 grader og jeg kunne sitte ved solveggen en stund. Det var godt å sitte er med en kopp grønn te og bare nyte solvarmen. Man kunne høre hvordan snøen smelte og barnen leke i lekeområdet her i nærheten. Snø er gøy for barnen og deres latter smitter av seg når de leker.
Dagens lyse timer er over 2 timer lengre nå enn ved juletid. Det er stor forskjell. Jeg føler det på kroppen allerede. Når det blir ennå sterkere sollys og varme på våren pleier det å være slik at det føles som om kroppen gir slipp på en byrde og jeg får liksom ikke nok av solen.
Det er en deilig tid på året som vi har fremfor oss. Vi skal bare gjennom det kalde februar først. Solen lokker frem et stort smil og det er ikke bare blomstren som blomstrer.
Jeg har litt planer fremover som jeg har begynt å forberede. Allerede når jeg tenker på det, føler jeg gleden.

Vi skal aldri slutte å drømme! Det begynner med en drøm og en tanke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar