Velkommen til min blogg!

Søken til fred og ro gir kraft og livskvalitet!

tirsdag 27. juli 2010

På tyrkisk basar


























Det er lett å bli fristet av alt det gode. Det er så mye å velge mellom og det er godt. Jeg kjøper grønnskaker og frukt og bær på basaren og når jeg kommer hjem nyter vi av frukt og bær fra sesongen. I oktober kommer klementinene, mandalinas. De kan være litt grønne på skalen, men så søte å spise. I juni er det morellene...Ja, og jeg plukket mine første sitroner i hagen i juni når vi var der på ferie. Jeg skivet en halv sitron og la i en mugge med vann. Det ble et godt sitronvann som var lett å få ner. Vi hadde som mest 43 grader og høy luftfuktighet, så det trengtes at vi drakk mye. Man kan bli riktigt dårlig hvis man ikke får i seg vann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar