Velkommen til min blogg!

Søken til fred og ro gir kraft og livskvalitet!

onsdag 8. september 2010

Ser ikke så mye ut for verden, men...

Man kan lytte på radio, laste ner musikk og det høres bra ut. Man kan surfe på internet med den. Den har en bra kamera og videokamera. Den har GPS! Det er bra om man skal lete seg frem til et sted man ikke har vært.  Hvis jeg skal ta rede på et engelskt ord så kan man gjøre det også på den. Jeg kan bli vekket på morgenen hvis jeg programmerer den dagen før. Det finns også en kalender i den så jeg lettere kan holde orden i mitt liv. For den som er interessert i spill så finns det også. Det er inte klokt vad praktiska dagens mobiltelefoner har blitt!

Jeg snakker om min nye Samsung mobiltelefon.

En ting til. Man kan ringe med den også! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar