Velkommen til min blogg!

Søken til fred og ro gir kraft og livskvalitet!

fredag 26. april 2013

Hvordan er det å være deg?

Det er godt å stoppe opp og å bare være.
Da har man tid til å føle på pusten.
Puster jeg med magen?
Eller puster jeg høyt oppe i brystkassen?
Hvordan føles det å puste i min kropp?
Hva skjer mens jeg bare føler på hvordan jeg puster?
Begynner jeg å puster roligere og dypere eller er det samme hele tiden?
Hvordan er det å bo i min kropp?
Er det lett å være oppmerksom på pusten?
Eller vandrer tankene sine egne veger?
Du behøver ikke prestere på noen måte,
det viktige nå er å observere hva som skjer.
Du trenger ikke søke etter deg selv,
fordi du er her akkurat nå,
sammen med deg selv
her og nå.
Hvordan føles det å være sammen med deg selv?
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar