Velkommen til min blogg!

Søken til fred og ro gir kraft og livskvalitet!

mandag 23. mai 2011

David Batra - Dagens latterterapi.



Idag hadde jeg tenkt å kose meg i sentrum, drikke et glass te og kanskje spise litt sallad. Men når migrenen kom, da forandret jeg raskt planeringen. Etter jeg har vært ute med søppelet og å vasket op, satte jeg meg ved pc:n for å le. Jeg har mine stand-up favoritter, der jeg samtidlig er nostalgisk. Jeg bodde jo i Lund en del år, og Davids dialekt er meg vel bekjent. Det får bli en hviledag idag.
Fred og ro systemet skal dyrkes!

Her er en fin link der man kan lese om hvor bra latteren er. Den har flere helsefremmende mekanismer!!! Det et er helsefremmende å ha deyt gøy!!!
http://blogg.passagen.se/sannaehdin/entry/skratt_ger_energi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar